منتدى ست ستات
اهلا بيكى يا ست الستات فى بيتك نتمنى ان تنضمى الينا وتشاركينا بافكارك وارائك فى منتدى ست ستات
زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا 2139400564
منتدى ست ستات
اهلا بيكى يا ست الستات فى بيتك نتمنى ان تنضمى الينا وتشاركينا بافكارك وارائك فى منتدى ست ستات
زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا 2139400564
منتدى ست ستات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ست ستات

مطبخ حواء | حلويات | فطائر | كروشيه | لاسيه | خياطه | غرف نوم | انتريهات | صالونات | مطابخ | حمامات | ستائر | مفروشات | ديكور | ازياء | فساتين | قمصان نوم | عبايات | مكياج | تسريحات شعر | ميك اب | عناية بالبشرة | تخسيس | رشاقة | لانجيرى |

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا

كاتب الموضوعرسالة
ام العيال

انثى عدد المساهمات : 318

زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا Empty
مُساهمةموضوع: زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا   زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا Icon_minitimeالخميس مارس 29, 2012 5:04 am

انا حبيت اشاركم تجربتى مع شعرى
من غير خلطات ولا وصفات وكلام كتير لو شعرك خفيف
خصوصا من عند الغرة من اول الشعر من قدام يعنى عليكى عمل الاتى
1*متسرحيش شعرك على ورا علطول والافضل انك تعملى قصة عشان شعرك ميروحش لورا والقصة العادية بتناسب كل اشكال الوجوه
2) ودا الاهم هتجيبى زجاجة برفان فاضية وتغسليها كويس وتتنشفيها وهتحطى فيها زيت خروع
ودى هتستخدميها كل يوم زى السيروم على الاقل مرتين يوميا.انا كنت بستخدمه بعد كل وضوء.
زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا 13329426357549 زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا 13329430316562
ولو الزيت تقيل جدا مش بيترش زودى شوية زيت زيتون او سمسم.
والله يا بنات انا كان شعرى مضايقنى جدا من خفيته من قدام وكنت مش بحب استخدم حاجة مفعولها بيطول عشان بزهق بسرعة

بس بجد المردى نفعت عن تجربة
انا حتى مكنتش واخدة بالى ان شعرى نبت تانى الا قدرا كدا من قريب فقلت اشجعكوا.
انا عارفا انكوا تعرفوا اكيد زيت الخروع بس يمكن الطريقة مختلفة.

زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا Mood0متنسوش الردود يا بنات

زيادة كثافة الشعر الطريقة هنا
صفحة 1 من اصل 1